The Travel notes blog

Welcome to my blog. My name is Michaela and I am a 23-year-old law student from Czech republic. This blog is going to be about my favorite thing to do - traveling. I have decided to write in English so everyone all over the world could read my posts and to practice my language skills a little bit. So please be indulgent. 

As I said I enjoy traveling so much. I have visited 20 countries until now and I hope this number will increase. You will find here my travel experiences, many pictures and everything that is somehow connected to this topic.

I hope you will enjoy the reading!

Vítejte na mém blogu. Jmenuji se Michaela, je mi 23 let a jsem z České republiky. Tenhle blog bude o mé oblíbené činnosti - cestování. Rozhodla jsem se psát také v angličtině, aby články byly srozumitelné pro lidi z celého světa. Vím, že moje angličtina není dokonalá a doufám, že se mi ji tímto způsobem podaří o něco vylepšit.


Jak už jsem řekla v úvodu, cestování mám opravdu ráda. Doposud jsem navštívila 20 zemí a doufám, že toto číslo rychle poroste. V článcích budete nacházet mé cestovní zážitky, mnoho fotek a vše co s tímto tématem nějak souvisí.
Zdroj






0 komentářů:

Okomentovat