New in: Holiday edition

V poslední době jsem si pořídila pár nových věcí, které mi budou dělat společnost v NY (uz jen 13 dní!) a v tomto příspěvku vám je chci ukázat.

In a last few days I have bought some new things that I will bring with me to NY (only 13 days left) and I would like to show you in this post.



BACKPACK
Konečně mám kvalitní batoh! Naposledy jsem nosila batoh asi ve druháku na gymplu, pak jsem přešla na kabelky a už se k batohu nikdy nevrátila. Až loni v létě, kdy jsem si na ebay objednala krásný batůžek s aztéckým vzorem, jenže asi po dvou výpravách se ukázalo, že za 150 Kč si moc srandy neužiju, jelikož se batohu urvalo ucho. Na následující rok jsem na batohy zanevřela, ale teď před cestou do USA jsem opět o nějakém začala uvažovat. Do letadla je batoh o dost praktičtější než kabelka, protože do něj nacpete spoustu věcí a v cílové destinaci máte volné ruce, když potřebujete jednou rukou táhnout kufr a druhou pátrat v mapě, jakým směrem se vydat. Navíc se mi už párkrát stalo, že jsem letěla na pár dní s nějakou nízkonákladovkou, kde odbavený kufr poměrně dost zvedne cenu letenky, takže jsem byla nucena se zabalit jen do malého kabinového zavazadla. Teď už budu konečně na všechny tyhle situace připravená. Tento batoh jsem objevila na Zootu. Stál 790,- Kč a po pár dnech váhání jsem ho koupila. Tento model už je bohužel vyprodaný, ale v nabídce mají spoustu dalších krásných kousků, takže pokud také sháníte batoh na letní výlety, mrkněte zde

Finally I have a good quality backpack!I was wearing a backpack when I was in high school for a last time, but than I started to wear handbags instead. Last summer I bought wonderful aztec printed backapck on ebay, but after a while it got broken. This year I started to dream about some nice backpack again and than I have discovered this beautiful floral Vans on Zoot. It costed around 30 euro. I am definitely taking this one to the plane on my journey to NY with me. I think that backapck in the airplane is more practical than handbag as you can fill it with many things plus when you arrive you have a free hands.

ADIDAS NEO LITE RACER
Tyhle boty jsem sehnala v akci z 1499,- Kč za 999,- Kč ve Sportisimu. Kupovala jsem si je hlavně proto, že v NY toho hodně nachodíme a já se nechci po pár hodinách odrovnat jen proto, že na sobě budu mít sandále s milimetrovou podrážkou. Aktuální trend kombinování šatů a tenisek mě popravdě zase až tolik nenadchnul, ale zdá se, že se mu nevyhnu. Každopádně, ty tenisky jsou nejpohodlnější obuv, kterou vlastním! Můžete v nich chodit libovolně dlouhou dobu a nohy vás prostě bolet nezačnou. Je to fakt zázrak. Zatím moje nejpohodlnější boty byly Conversky, ale s těmahle se vážně nemůžou srovnávat. Na stránkách Sportisima jsou pořád k dostání za sníženo cenu.

I bough these shoes in Sportisimo with great discount 999,- CZK instead of 1499 CZK. I wanted shoes like this because I know we will walk in NY a lot and I do not want to have a foot pain after while because of some flip flops. I am not any huge fan of the trand dress + sneakers but it looks I will not avoid it. Anyway these sneakers are the most comfortable shoes I own! You can walk for hours and your foot will not start to ache. It is a miracle. Until these days my most comfortable shoes were Converse but they cannot compare to this one. 



GUIDE, MAP + NOTEBOOK
Víte co na průvodcích vážně nemám ráda? Když padesát stránek zaujímají hotely. Já teda nevím jak vy, ale u mě je obvykle hotel to druhé (hned po letence) co rezervuju když se někam chystám. Průvodce si předpokládám většina lidí kupuje až pár dní před odjezdem, tak k čemu tak strašně moc informací o hotelech? Výběr průvodce tedy byl oříšek. Nechtěla jsem moc stránek o hotelech, chtěla jsem aby obsahoval mapu, aby nestál 500 Kč, aby tam bylo o každém místě pár zajímavých informací v kostce a aby nevážil víc než Bible. V Luxoru jsem tedy strávila poměrně dlouhou dobu a nakonec vyhrál tento Marco Polo, který se mi osvědčil už v Benátkách. Obsahuje mapu, rozdělení města na několik přehledných částí, přičemž vždy v každé části máte uvedeny její highlighty, dále se zde dočtete obecné informace o USA, tipy co nedělat a dvoustránka je věnována rubrice cestujeme s dětmi, kde jsem naprosto nadšená ze všech tipů :D O hotelech se tady píše jen na 4 stránkách, s čímž dokážu žít. Navíc jsem si ještě pořídila speciální sešítek k zapisování všech zajímavých informací, které se o NY dočtu na internetu. 

Do you know what I hate about the guides? 50 pages full of hotel tips. I don't know how about you but when I am going on holiday, the hotel is the second thing (after a plane ticket) I book. The guide is one of the last thing that person buy so why you would like to read so many pages about an accommodation? Well it was hard to choose some. I did not want too many pages about hotels, I want it to have some infos about every part of the city, not costed 500 CZK and not to weight more than Bible. I spend quite a long time in a book store. Finally this Marco Polo won. It contains a map, there are highlights of every city part, you can find here some basic info about the USA, tips what not to do and two pages are for traveling with children (which I actually love the most). There are only 4 pages about hotels. Well I can live with that. I have also bought a special notebook to write down all the information I will read about NY in the internet. 




SALLY HANSEN - AIRBRUSH LEGS
Asi ta nejlepší vychytávka tohoto léta. Nevím jak vy, ale já mám po zimě nohy jako sejra a vůbec se mi nelíbí je v tomhle stavu vystavovat v sukních nebo kraťasech. Samoopalováky používám v létě obvykle do doby než se opálím, ale vždycky mě na nich rozčiloval ten smrad a nutnost hodně pečlivého roztírání, aniž by člověk hned znal výsledek. Airbrush legs mi příjde jako dost přelomovej vynález. Říka se mu mimo jiné i silonky ve spreji. Prodává se ve třech variantách - light glow, medium glow a tan glow. Sprej funguje tak, že si ho nastříkáte na nohy, pořádně rozetřete a v tu ránu jste jako od moře. Zakrývá dokonce i menší nedokonalosti. Barva je podle mě o dost přirozenější než u samoopalováku a ani trochu nesmrdí! Nevýhodou je, že se ve sprše (a dost pravděpodobně i v bazénu nebo jakýkoliv vodě) smeje.

This is the best cosmetic product of this summer. I do not know how about you but my legs are pretty white after the winter. I use self-tanning product every summer before I get tanned naturaly, but I do not like the smell of them. This is different. Airbrush legs, also called "make-up for legs" exists in three types - light glow, medium glow and tan glow. You spray it directly on your legs, spread it and sudenly you look like you have spend the week on the beach. And without any smell. Only one disadvantage is that it washes off in the shower. 

MAXI SKIRT AND FLOWER HEADBAND
Konečně mám svoji první maxi sukni a určitě ne poslední. Je to asi ten nejpohodlnější kousek v šatníku a vzhledem k tomu, že má po obou stranách velké rozparky, tak není problém v ní dělat ani dlouhé kroky nebo vyšplhat schody do tramvaje, jak už to s tak s některejma maxi šatama/sukněma bývá. Sukně je z H&M a stála jen 299,- Kč. Čelenka je taky z H&M za 149,-Kč

Finally I have got my first maxi skirt and definitely not the last. It is the most comfortable piece of clothes in my wardrobe and because it has huge slits on both sides it is not problem to walk in it as it might be sometimes with maxi dress/skirts. I bought it in H&M for 299 CZK and the headband as well for 149 CZK.




GOLDEN FLASH TATOO
Zlaté tetování podle všeho letos v létě bude velkej hit. Tak dlouho na mě vyskakovalo ze všech časáků, blogů a instagramů, že netrvalo dlouho (asi den) a už jsem ho objednávala na ebay. Do vyhledávače stačí zadat golden tatoo a okamžitě můžete vybírat z obrovského množství druhů a vzorů. Já si objednala dvě sady. Jednu s náramkama a 4 ornamentama (na fotce) a druhou jen s ornamentama. Náramková verze stála 37 Kč i s poštovným a dorazila mi domů asi po třech týdnech. První obavu jsem měla z toho, že náramky budou příliš krátké a nepůjdou omotat kolem ruky, což se nepotvrdilo a ještě je možná budu muset trochu ušmiknout. Druhá obava byla z toho, že tetování nebude držet. Dala jsem si na zkoušku srdíčko, které se mi líbilo nejmíň a úplně neporušené vydrželo tři dny.

Golden tatoo is going to be a big trend this summer. It is in magazines, fashion blogs, instagram...just everywhere. I bought this one on ebay and another one is on its way to me. This one with bracelets costed 1,5 dollar. I was scared that the bracelets will be quite short but it did not happened. I was also quite afraid wheater it will not fade away soon. In the end it lasted 3 days in a perfect condition (I took a bath every evening of course) and after 3 days it started dissapearing.


2 komentářů:

  1. Jéé, tak ty tenisky jsou teda hoodně úžasné i tu slevu jsi skvěle vychytala :)) A tedy musím říci, že mně se trend tenisek vs šaty/sukně vůbec nelíbí, to úplně ztrácí tu ženskost :). A tisíc informací o hotelech úplně v průvodcích také nesnáším.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha,tak to jsem rada,ze v tom nejsem sama! :D Jinak s nazorem na tenisky/saty naprosty souhlas!

      Vymazat