21 years of traveling


K článkům obvykle příliš fotek, na kterých jsem já nepřidávám, protože si myslím, že na blogu o cestování by to nikoho asi moc nezajímalo. Dnes tomu ovšem bude právě naopak. K tomuhle článku mě inspiroval příspěvek na blogu The Tourist Of Life a i já jsem se rozhodla podělit se o svých 21 cestovatelských let. Původní myšlenka byla taková, že za každý rok přidám jednu fotku, nicméně ke třem rokům se mi bohužel žádnou fotku najít nepodařilo. Snad mi to odpustíte, příspěvek se vám bude líbit a třeba vás také inspiruje k projití starých rodinných alb :) 

I usually do not post photos of myself because I think it would not be so interesting on blog about traveling. But today it would be different. I was inspired by the blog The Turist Of Life to create this post and to share my 21 travelers years. Firstly I wanted to share one photo for every year, but unfortunately I was not able to find any photos from 2001, 2003 and 2004. I hope you will not mind and maybe this post will inspire you to open some of your old photobooks :)

1994 - CRETE
V roce 1994 jsem se úplně poprvé podívala s babičkou a dědou k moři. V této tradici jsme poté pokračovali mnoho dalších let a mám podezření, že právě díky nim jsem si cestování tak moc oblíbila. Babi, dědo, díky! :) Chtěla jsem vybrat nějakou ostřejší fotku, ale ani jedna jediná na tom s kvalitou nebyla líp než tahle.

1994 was the year when I saw the sea for a very first time. I went there with my grandmom and grandad and we continued in this tradition for many other years. I think that my grandparents are the reason why I love to travel so much. Grandma, grandpa, thank you! :) I wanted to choose some better picture, but all of them looked like this. 


1995 - DOMINICAN REPUBLIC
O rok později opět prázdniny s babičkou a dědou a fotka s černochem, protože do té doby jsem žádnýho černocha neviděla a byla jsem z nich pěkně vykulená.

One year later holiday with my grandparents again. And photo with black guy because I have never seen any until than and I was pretty excited about him.




1996 - VAL THORENS, FRANCE
Do Francie jsme jezdívali téměř každý rok lyžovat a ne, neměla jsem staršího sourozence, po kterém bych zdědila tuhle fešáckou bundu.

We wer going to ski to France almost every year and no, I did not have any older sister who would gave me this cool jacket.


1997 - ITALY
V Itálii s mojí nejlepší kamarádkou z dětství.

Italy with my bestfriend from the childhood.


1998 - DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES
Poprvé v Dubaji, když ještě byla původním starým arabským městem bez mrakodrapů a všudypřítomného luxusu. Proč jsem oblečená jako kluk netuším, ale zdá se, že jsem si to chtěla vynahradit účesem.

For the first time in Dubai when it was old arabic city without any skyscrapers and luxury everywhere you look. I have no idea why they dress me like a boy but it seems I wanted to be super girly with my hairstyle.


1999- PODGORA, CROATIA
Zdá se, že v roce 1999 rodiče poprvé usoudili, že jsem dostatečně dospělá na to, aby se se mnou mohli vydat na dovolenou. A pak každý rok znova a znova, do všech Chorvatských měst jaká jen dokážete vyjmenovat.

It seems 1999 was the first year my parents took me with them on holiday and then again and again, every year until we visited all of the Croatian cities you can imagine.


2000 - MAKARSKA, CROATIA
Chorvatská sága pokračuje..

Croatia continues...


2002 - BUDVA, MONTENEGRO
Jednou jsme ale jeli ještě o párset kilometrů dál, až jsme dojeli do Černé Hory a já byla tehdy docela akční člověk.

One year we went further to Montenegro and I was pretty active girl.


2005 - SHARM EL SHEIKH, EGYPT


2006 - JESENÍKY
Moje první zkušenost se snowboardem, která dost jasně stanovila, že zůstanu už navždy u lyží.

My first time when I tried snowboard which made me realize I stay faithful to the ski.



2007 - BERLIN, GERMANY
Berlín se mi ani trochu nelíbil.

I really did not like Berlin.


2009 - KEMER, TURKEY


2010 - CARTHAGE, TUNISIA


2011 - DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES
V Dubaji o 13 let později, kdy už byla plná luxusu, ale mně se stále nejvíc líbily staré čtvrti.

13 years later in Dubai full of luxury, but I still liked the old markets the most.


2012 - DRESDEN, GERMANY


2013 - JUAN DOLIO, DOMINICAN REPUBLIC
V Dominikánské republice o 18 let později. Z černochů už vykulená nejsem, ale z těch pláží pořád.

18 year later and I am in Dominican Republic again. I am not excited about the black guys anymore but my excitment for the white beaches is still there.


2014 - VENICE, ITALY
Nejkrásnější město v Evropě.

The most wonderful city in Europe


2015 - NEW YORK, USA
A na závěr můj splněný sen.

My dream came true.



2 komentářů:

  1. Love these travel memories you shared, you've been to so many places!

    http://www.mintnotion.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am happy you like the post:) Yes,thanks to my family I have really visited many awsome places and I hope I will continue in exploring many others also in the future.

      Vymazat