The best of 2015

V roce 2015 se mi spoustu věcí nepovedlo, ale protože se raději zaměřuji na pozitivní věci, tak tento příspěvek bude souhrn jen toho nejlepšího.

There were some bad things in 2015 but because I am trying to be a positive person this post is going to be about the best experiences that happened to me.


Source

Začátkem roku jsem poprvé navštívila Slovensko a lyžařské středisko Chopok. Bylo to super a koncem února jedeme znovu.

In the beginning of the last year I have visited Slovakia and its mountains for the first time. It was great and I am going there this February again.



V květnu jsem měla neuvěřitelný štěstí v soutěžích a hned 2x po sobě jsem vyhrála VIP lístky na mistrovství světa v hokeji a mohla jsem tak vidět Jágra na vlastní oči!

In May I was so lucky to win VIP tickets (twice!) to the Ice Hockey World Championship and I could see Jaromir Jagr in action!



Letos jsem si také splnila svůj největší sen, kterým byla cesta do New Yorku.

This year my biggest dream came true when I went to New York.



Koncem září při mě opět stálo štěstí a vyhrála jsem letenky do Bilbaa. Bilbao je místo, kam by mě samotnou asi nikdy nenapadlo se vydat, ale o to víc překvapená jsem byla. Šestikilometrová túra podél pobřeží se mi rozhodně zaryla do paměti jako jedna z nejhezčích událostí tohoto roku a pevnost San Juan de Gaztelugaxtze jako jedno z nejkrásnějších míst, které jsem kdy navštívila.

I won in another competition last year and I could fly to Bilbao for free. I was thrilled by this place. The 6 km long tour near the coastline was one of the best moments of this year and the San Juan de Gaztelugaxtze was one of the most wonderful place I have ever seen in my life.


V září jsem se kromě Španělska podívala tradičně i do Chorvatska.

I have also visit Croatia in September.



Poslední zahraniční výlet tohoto roku byla Budapešť, která mě hodně nadchla a ráda bych jí zažila i za lepšího počasí.

The last trip abroad was Budapest which I loved so much and I would like to visit it during some better weather again.



Letos jsem také celkem netradičně navštívila i pár českých měst a navíc ještě jeden den v Drážďanech.

This year I have also visited some of the Czech cities and I have spend also one day in Dresden.



Mezi oblíbenci nemohou chybět ani nové restaurace, které jsem letos objevila. Nejlepším kulinářským zážitkem pro mě bylo jednoznačně Ambiente Čestr následované Cafe Imperial a SaSaZu. Kousek od místa kde pracuji bylo oevřeno nové skvělé bistro Phill's Twenty7, kam ráda chodím na obědy. A místem, kam jsem nejraději letos chodila na hamburgr bylo Cafe Palanda. Na fotce níže je také vidět hamburgr z Dish burgru, který byl také vynikající.

I also have some new restaurants favorites. The best experience was in Ambiente Čestr followed by Cafe Imperial and SaSaZu. Not for away from the place I work was opened the Phill's Twenty7 bistro which is my most favorite place for lunch. The best hamburger in Prague is in Cafe Palanda. You can see the Dish Burgr which is also amazing in the picture bellow.


Úplně na závěr jsem si schovala událost, která přišla až poslední měsíc roku 2015, ale o to skvělejší byla. Konečně jsme se s přítelem přestěhovali a bydlíme jen sami dva! I po měsíci a 3 dnech tomu pořád nemůžu uvěřit a neuplyne den, aniž bych si libovala v tom jak skvělý bydlení máme.

Finally the best thing of this year is that I moved togehter with my boyfriend! It happened on the 1st of December and even after one month and three days we are still extremely happy about it and keep saying it every day. Haha



Do roku 2016 je mým největším přáním konečně dodělat školu a navštívit co nejvíc nových míst. Tak držte palce! :)

My 2016 wishes are to finish law school and to visit as many new places as possible. Wish me luck!

Source



4 komentářů:

  1. jee, tvůj rok 2015 musel být skvělý! tyjo, mistrovství světa musel být fakt zážitek, měla jsem jít, ale nakonec mi do toho něco vlezlo.. :(
    přeju krásný nový rok 2016! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mistrovstvi byl vazne jeden z nejlepsich zazitku!Skoda ze ti to nevyslo,ale zase jsme ho urcite neporadali naposled,takze treba za par let!:)
      Stastny rok 2016 i tobe!

      Vymazat
  2. Seems like you had a great year! Happy 2016!
    http://www.silkypearl.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes,some moments vere pretty cool:) Happy 2016 to you too!

      Vymazat