Home decoration: Autumn


Ve čtvrtek začal podzim. Já mám ráda každé období roku a vždycky se těším až se po létě zase ochladí, začne padat listí, bude sněžit, budou vánoce, začne se oteplovat, přijde období tulipánů, bude léto, teplo a pak zase opět dokola. Na podzimu mám ráda pálení svíček, vyřezávání dýně, šály a kabáty, barevnou přírodu a podzimní dekorace. O těch také bude dnešní článek. Nedávno jsme k našemu velkému překvapení zjistili, že v pěší vzdálenosti od baráku máme Kik. A tenhle obchod já mám ráda. Pokaždé co něco nemůžu sehnat v normálních obchodech, je celkem jistota, že v Kiku to mít budou. A hlavně je tam všechno levný. Včera jsem se tedy vypravila na průzkum, protože jsem měla v plánu náš byt trochu podzimně vyladit. Nakonec jsem neodcházela s prázdnou a na následujících fotkách můžete vidět, co jsem z nákupu za 300,- Kč všechno vytvořila.

The autumn started on Thursday. I like every single part of the year and I always look forward to get a little bit colder after the summer, to leaf falling, to snowing, to Christmas, to the tulip season, to summer and than all over again and again. When the autumn comes I like to burn candles, pumpkin craving, autumn fashion, colourful nature and autumn decoration. This post is about the decorations. A few days ago we discovered a shop called Kik which is very cheap and full of useful stuff for decoration. Yesterday I bought here many autumn stuff just for 15 euro and then I spend the whole evening by creating. In the following pictures I will show you everything I made.


Z girlandy jsem odstříhala jednotlivé lístky, se kterýma jsem polepila zavařovačku, dovnitř vložila svíčku a podzimní svícen byl na světě. 

I cuted the leafs from the garland and stick them down to the jar. I put a candle into it and the nice autumn candlestick was made.







Ke pár lístkům, které mi zbyly z girlandy jsem přidala šišky a společně se svíčkami jsem je umístila na velký talíř a svícen číslo 2 byl na světě. Talíř stál asi 40,- Kč a těším se, že ho využiji i na Vánoce, kdy listy vyměním za jehličí a budu mít zase vánoční svícen.

I had some leftovers from the garland so I mixed the leafs with the cones and I put them together with some candles on the plate and the candlestick number two was made. The plate costed about 2 euro and I am going to use it also for the Christmas decoration.



Mámu sovu a dítě sovu jsem umístila na kuchyňský bar.

Mother owl and baby owl are standing on the kitchen bar.



Jednu girlandu jsem měla koupenou už z loňska, tak jsem jí ještě trochu vylepšila pomocí světýlek a lepící páskou připevnila na skříň. Svítící domeček je taky úlovek z Kíku.

I found also one garland from the last year so I improved it with a lightning chain and I fixed it to the cupboard with some sticky tape. The lightening house is also from the Kik.


Na stůl jsem umístila již výše zmiňované svícny a doprostřed jsem postavila misku s mini dýněma a pár lístečkama.

I put the candlesticks from the previous photos on the table and I put the pumpkin bowl in the middle.



Na závěr vám ještě ukážu moje oblíbené podzimní dekorace z Pinterestu, které si ukládám a až budu mít ke zdobení víc než jeden pokoj, tak je určitě zužitkuju.

Finally I will show you some of my favorite Pinterest decoration. I am saving it so when I will have a bigger house I will definitely use them.

Source
Source
Source
Source


0 komentářů:

Okomentovat