Summer moments vol. 2

Prázdniny jsou za námi a mě letos čeká první podzim bez školy. I přesto, že mi nikdy do školy nevadilo chodit, tak si tohle období užívám. Jestli se říká, že studentský léta jsou bezstarostný, tak já mám pocit, že to opravdický bezstarostný období mi nastalo právě teď. Čekají mě první Vánoce a narozeniny, kdy pořád nebudu muset myslet na zkoušky, státnice a podobně. Jelikož za poslední rok bych mohla dny, který nebyly zasvěcený učení spočítat na prstech jedný ruky, tak je pro mě hodně příjemná změna prostě jen přijít večer domů a dělat si co se mi zachce. Zatím pořád ještě trochu bojuju s únavou, protože jsem přece jen posledních 6 let byla zvyklá vstávat na desátou, ale doufám, že i to se brzo srovná. 

Z tohohle měsíce byl asi nejzajímavější náš výlet do Štrasburku a Europa-parku, o kterém se dočtete v příštím příspěvku a pak rozhodně vystoupení americkýho stand up komedika Louise C. K., který poprvé přijel do Prahy a jeden den vystupoval v Kongresovém centru a druhý den v Rudolfinu. Oba termíny byly vyprodaný během 30 sekund a nám se podařilo chytit v Rudolfinu lístky do 4. řady! Dalo by se říct, že cena byla až úchylná, ale rozhodně to stálo za to! I přesto, že jsem se trochu bála, že nebudu všemu rozumět, tak k tomu nakonec nedošlo a celý dvě hodiny jsem se nepřestala smát. Louis občas tour po Evropě dělá, takže jsme odhodlaný si za ním příště dojet klidně i někam do zahraničí, pokud se rozhodne do Prahy už nevrátit, což není vyloučený vzhledem k množství vtípků, který o Praze udělal. Poslední skvělou věcí tohohle měsíce bylo objevení toho nejlepšího thajskýho bistra, který se nově otevřelo vedle Quadria a kde si co týden ladíme chutě na naše thajský dobrodrůžo. Jmenuje se Wokin a rozhodně ho musíte vyzkoušet! Celý koncept funguje tak, že si nudle poskládáte úplně podle svoji volby a pak je dostanete v takový tý cool krabičce jak to všichni známe z americkejch filmů. Vyzkoušeli jsme už různý kombinace a všechny byly vynikající!

Holiday is over and this will be my first autumn without the school. It did not bother me to go to school, but I  am really enjoying this time. They say student life is no worries life, but I have to say that my no worries life is happening right now. This will be my first Christmas and birthday I will celebrate in peace without constantly thinking about exams and so on. Last year I studied almost every day so this time when I come home from work and I can do whatever I want is really precious for me. 

This month me and my boyfriend visited Strasbourg and Europa-park, which I will tell you about in next post. Another great thing that happened this month was the american stand-up comedy Louis C.K. who came to Prague during his tour. The price for the ticket was extremly high, but it was totally worth it and we could not stop laughing the whole two hours. Louis sometimes come to Europe for his tour so we are ready to come to see him also in another country if he will decide not to come to Prague again as he made many jokes about our city. Last top thing of this month is the new Thai bistro in Prague which is called Wokin. You will find here the best noodles ever!

National Theatre in Prague



Party night

Prague cathedral

Wokin

Europa-park

Europa-park

Europa-park

Breakfast in Strasbourg

Light show in Strasbourg

Strasbourg

Strasbourg

Rudolfinum and Louis C.K. show

Tartar steak in Ambiente Čestr

Steak in Ambiente Čestr


0 komentářů:

Okomentovat